alampauh

Saturday, March 7, 2015

Nak kembali aktif ke???


Assalamualaikum...salam sejahtera...salam 1Malaysia.... hehehe

betul ke ni nk kembali aktif ber'blog'..
setakat ni ok lah kot...semangat hangat-hangat tahi ayam masih menebal
hahahahaha

sebenarnya bnyk kejadian yang berlaku dlm hidup aku
semenjak dua menjak aku tak aktif blog nih.
Tapi kalau dah kemalasan melanda...mmg semua orang tahu kan
macam mana rasanya

Aku memang respek abih la dengan blogger2 yg terus aktif dok
update blog masing2..payah ooo dan susah ooo kalau tak ada
semangat dan keinginan yg tinggi.

tengok la no...tera mana aku boleh ada mood utk kembali aktif..
banyak benda yg boleh dikongsi...aku pun dah tak tau ...ada lagi ke
orang yg mengintai blog aku ni???

No comments:

Post a Comment