alampauh

Tuesday, July 16, 2013

Baru seminggu harga dah lain???!

Assalamualaikum...


Salam semua...hehehe :)
tetiba teringat pasal ptg smlm...
aktiviti biasa sepanjang bulan posa ni.
lepas rushing balik dari keja..6.30 petang...dr KL nak ke Shah Alam
korang boleh bayang kan kalut ke tak...
kekadang pecut sampai 140kmj...
errkk...melalut plak dah...

Tp mmg kalut gk la balik tiap2 hari..
sbb nk singgah bazar ramadhan lagik..
oh ya...apa yg aku nk citer adalah pasal harga OTAK-OTAK!!!

Baru je minggu lepas aku tgk harga dia 60sen satu...
Hari ni bila aku nk beli tetiba ada tanda harga baru 70sen satu
ARGHHH!!! baru seminggu kot!
mentang2 la gerai dia ramai yang beli sampai kena beratur...
cepat je naik harga...tp mmg sedap la otak2 dia..
sebab aku mmg pernah beli kat tokey tu masa time bukan bulan posa.

So aku beli kat gerai lain yg juai 60sen satu..
sebab sakit hati punya pasal..
lepas tu balik umah...time berbuka jamah otak2 tu..
huhuhu....kureng isi ikannya...kureng sedap..
patot la 60sen...
So cmnya..?? terpaksalah kan...nk sedap skit kena beli jugak yg mahal skit tu..
bukan apa cuma ralat skit je sebab mcm mengambil kesempatan jer...
mentang2 orang ramai datang beli kt gerai dia terus naik harga...
apa salahnya sedekah skit time2 bulan posa ni kan..
banyk pahalanyeer!!!

Tepuk dada, tanya selera!!! hmm esok nk makan apa ye??!

No comments:

Post a Comment