alampauh

Thursday, August 16, 2012

Yea Yea ari ni balik kampung..!!

Salam Semua....


Mlm karang bermula perjalanan utk balik ke kampung..
aku harap perjalanan tahun ni tak le terperangkap dalam jem...
semak perut la kalau jem jem nih...
bukan apa, buatnya time tu le nk terkucil ke apa ke..
jenuh nk menahan ooo

tahun lepas alhamdulillah, wpun tersangkut dlm jem
tp tk teruk sangat..
tahun ni pun harap2 trafik tk le teruk sangat..
aku pernah gak terperangkap sampai lebih dr 8 jam

dan Alhamdulillah tahun ni bosses bagi duit raya...
dah lama tak rasa dapat duit rasa nih..

terima kasih daun keladi...


2 comments:

  1. Jelesssssssssssssss...time aku keja ari tuh takde pun bosses kasik duit rayaaa eee dengkiiii...thanks yer nan kasik angpau..tuh tahun depan pun belum tentu habes heheheh

    ReplyDelete
  2. hahaha jangan jelessss... tahun ni baru nk merasa dpt duit raya..dapat duit raya dari adnan, rahman, iqbal n cheng hoon jer.. ;) hehheehe ALHAMDULILLAH syukur..angpau tu penat tau kumpul... :P

    ReplyDelete