alampauh

Tuesday, August 14, 2012

tinggal 5 hari jer lagi...

Salam semua...

Sedar tak sedar Ramadhan dah masuk minggu terakhir...
rasa mcm kejap jer...
So tinggal lagi 5 hari je lagi kita nak berlumba2
untuk mendapatkan 'bonos' dlm setiap amalan kita...

kita sering kali lupa pasal 'bonos' yg Allah beri ni kan...
ye la, kakitangan kerajaan pun dpt bonos raya kan..
tp aku tk dpt pun, sbb kerja separuh gomen jer..
huhuhu...sabar sabar...
kena syukur apa yg ada...
lagi bnyk orang yg tak merasa bonos kan..
yg penting 'bonos' dari Allah masih ada 5 hari 
utk direbuti...gunalah peluang sebaik mungkin ye..

So mcm mana plak dgn mission nk turun kan berat badan aku..?
aku blum timbang lagi...hahahaha
tapi En Zaharin ada ajak menyawet..
menyawet? aduh tk pernah aku menyawet EZ ooi...
kt kolumpo ni kt mana nyer nk meyawet...?
kang tgh aku menyawet, tetiba kena tangkap ngan
DBKL

Persiapan raya? dah dah...siap belaka dah
orang lelaki biasa le kan..kejap jer nak prepare
baju2 raya nih...pegi shopping mall je..
tinggal 'jeans' raya je yg belum beli..
hehehhehe..

"Selamat berpuasa dan Aidilfitri yg bakal menjelma"

p/s: tak sabar nak BALIK KAMPUNG!!!
ni gambo ari raya aji yg lepas...
kampung aku tkde sawet...;)


1 comment:

  1. moga masih ada ramadhan lagi untuk kita tahun depan. aminn :')

    p/s : SELAMAT HARI RAYA :DD

    ReplyDelete