alampauh

Tuesday, July 17, 2012

Pictures of my life...

Salam Semua....

Tgh godek2 HP tetiba rajin nk upload gambar dlm HP aku tuh...
kebanyakkan gambar tu aku yg snap...so gambar aku kurang lah..
kamera-man la katakan...
tp aku berada di tempat kejadian ye..

Jadi mari tengok2 ye...


KES 1 : Sambutan Harijadi
Lokasi: Dalam Opis
Suspek utama : Esvina
ni le kek nyer...1st time rasa kek sejuk cmni...sedap lain rasa dr kek2 biasa
suspek2 dalam kejadian tersebut...
GOTCHAAA!! ini suspek utamanya!


KES 2 : Boling Rumah Kijang
Lokasi: Endah Parade Mall, BJ 
Suspek utama : ???
Barang bukti pertama : cap Jari mesti berlambak nih..
Barang bukti kedua : AS tu aku lah ye..ok le dpt 672pin...
Akhirnya aku terpilih jugak utk wakil 'kijang'...tu pun sbb ramai yg tk datang....hehehe rezeki...


 KES 3 : Parti Durian
Lokasi: Bukit Kiara
Suspek utama : Farah, Zaril, Emelia...
Memang terbaik lahhh....raja buah...peberet
boleh berbunohan ni...gara2 high 'musang king'
oit minum air guna kulit tu..bukan makan kulit!
kontrol...jgn SENDAWA...ada bauuuu
Pergh...mmg rezeki makan durian...tiap2 minggu ada jer yg jemput pergi 'Durian Party'
2 minggu lepas maybank, minggu lepas stan chart, minggu ni RHB plak...hmm durian oh durian
mcm tau2 je kan aku suka DURIAN



 KES 4 : Sambutan Harijadi lagi
Lokasi: Knoodling
Suspek utama : Farah
Si Diva dgn keknya....jgn marah ye farah
Antara mangsa kejadian... kesiannnn...
awat tu cheq... takot meletop ka?
barang bukti : red velvet


KES 5 : Kuantan trip
Lokasi: Kuantan la kan...mana lagi
Suspek utama : Farah, Shiqin, Zaril
Pemandangan dari tempat kejadian..
barang bukti: air jagung GP~gelora point - terbaekkk!!
mmg bnyk kejadian masa pi kuantan nih....huhuhu mcm2.. jangan lupa 
singgah Tanjung Lumpur makan ketam telur masin..
yang pastinya aku nk ingatkan kepada sesapa yg nk pi kuantan
JANGAN MENGINAP KAT 'DE RHU'...
tempat tu teruk..


KES 5 : Pinto Cafe
Lokasi: Janda Baik
Suspek utama : Farah, Effy
aku mmg suka dgn rekabentuk cafe nih...unik
penuh atas meja...melepak sampai separuh hari...
cantik dan unik...suasana pun tenang...
Pinto cafe, mmg tenang tempat tu...ada air terjun dekat-dekat situ...
cafe ni boleh la nk buat port lepak2 ngn kengkawan... 
err nk dating pun boleh...
nk kawin lg boleh, 
boleh sewa dewan kt situ....
tp bg yg ada motion sickness cm aku nih...
boleh bengong skit le sblm sampai tempat tuh...



KES 5 : Ikan Bakar
Lokasi: Tanjung Harapan
Suspek utama : Farah, Zaril, effy, Izzat
tgk tu...penuh....jenuh sumbat
ni ler org yg bertanggungjawab utk menu...lapar sgt gamaknya..
ok jugak tempat ni...makanan dia pun boleh tahan ler...sedap.
tambah2 lagi kalau ada org belanja kan...mmg sedap sangat lah kan..


Akhir sekali..


KES DITUTUP!


3 comments:

  1. weh nan...ko saja mendera perut dan napsu aku di tengah pagi buter ni...lapau tiba2 ni wey...

    ReplyDelete
  2. ngeh ngeh ngeh...tk perasan plak bnyk gambo makanan...praktis sahur ke lapor pepagi buta nih...?

    ReplyDelete
  3. hahhaahha cool! sampai kes di tutup gituw :)

    ReplyDelete