alampauh

Sunday, July 1, 2012

"LARI" dr rumah... :(

Salam Semua..
Al-kisahnya...

Ari jumaat  lepas, masa aku sampai umah
tgk bekas makanan dah berterabur..

keadaan sunyi sepi jer..
eh mana dia pi dah??

aku pun terjenguk-jenguk dok mencari...
puas pusing keliling 'laman' rumah..
mmg tak jumpa..
ni memang dah sah kes 'lari' dari rumah nih...

hisshhh..nk buat cmna ni?
dah penat mencari..aku redha je lah..
nk buat cmna...dah dia nk 'lari'.
pasrah je lah...walaupun sayu skit
rasa hati...

ooo...bukan housemate aku lari...
tp 'Si kucing' yg 'tumpang' kat umah sewa aku ngn anak2 dia..
huhuhuhu...
sedey gak lah sebab depa dah pindah..
esoknya aku jenguk2 kt umah jiran sblh...
ooo...pindah ke rumah jiran sblh rupanya...
siap jiran aku tu letak dlm kotak..

patut arrr..kt umah aku dok atas lantai jer...patot pun ko
lari ye kucing...memilih gak ko ni kan...

biarlah kan asalkan 'si kucing' ngn anak2 dia selamat..
So salam perpisahan la aku ucapkan...
walaupun ko hanya 'pindah' sblh umah
tp tiap2 kali ko lapar ko datang mengiauuuu kat depan pintu umah aku kannnn...
tkpa selagi ada makanan ko tuh aku kasi lah...

ok jaga diri ye...

~rindu nk usap kepala 3 ekor anak 'Si Kucing' ni, si kucing? tk leh usap..GARANG!!

'Wassalam'

MEEOOOWW!!
PRRRR....

No comments:

Post a Comment