alampauh

Friday, July 20, 2012

balik kampung.....

salam...

YEEEEAAAA..!!

balik kampung mlm ni..
rasanya mcm ramai gak yg nk balik kampung..
jalan kat key ell masa ptg td pun lengnang skit...
rasanya dah ramai yg amek cuti hari ni..

aku lepas keja ni baru nk bertolak
ke Permatang Pauh..
kampung terchenta..

saja je la kan nk balik kampung sambut
puasa...sementara emak masih ada nih..
keseronokkan balik kmpg masih lagi la terasa...

ada kawan aku yg dah tk de parent...
dia kata balik kampung pun dah tak seronok..
tu satu nikmat yg Allah bagi kt kita...
nikmat brsama ibubapa..

bagi yg dah tak ada ibubapa mesti
terasa betapa kita patot mensyukurinya kan...

kepada yg masih ada parent kat kampung..
balik² lah jenguk diaorang...
jgn dah tak sempat baru nk menyesal...

No comments:

Post a Comment