alampauh

Thursday, June 28, 2012

SPain Vs PORtugaL..4-2 (PENALTI)

salam pg khamis...
Ada sesapa yg tgk ker?
mesti ramai yg tgk kan..
dan ramai jugak yg macam aku nih...
tunggu result je la...
nk bersekang mata tgk bola pagi2 buta?
tidak lar jawabnya..
Mau tersengguk2 kat opis nanti..

Apa yg penting pg2 lagi dah dapat update kan...
terima kasih ler kepada yg rajin updatekan semua result tu..
kan zaman skrg ni senang je kan nk dptkan info..
semua kt ujung jari je..~tp jgn lupa bayar bil, klu tk mmg tk guna gk le.

ye la kan, klu dah bil tertunggak, internet tk leh akses cmna?
skrg nih semua info cepat...semua nk jd yg paling cepat update info...
buka je FB ada dah...
on twitter pun bnyk yg update...

sesapa yg nk ulasan lebih lanjut leh terjah blog Encik Zaharin nih 

So org2 yg cm aku nih...celik mata, clik clik clik...
dah dpt info...

TAHNIAH SPAIN! 

GERMANY vs ITALY
Korang pilih yg mana?

aku? 

GERMANY

3 comments:

  1. Musim Bola ni mata gua lebam bro,macam panda..

    ReplyDelete
  2. hahaha...ok la tu. aku klu tgk jugak pagi buta, mmg otak biol semacam...

    ReplyDelete
  3. Erk EZ klw mcm panda tu ok apa... panda kan tiute.. keh keh keh ^^


    ko jan mare ye @nan aku tumpang nyebok kat sini... aku penyokong SPAIN walau pun ko x tanya ha ha ha ^^

    ReplyDelete