alampauh

Wednesday, June 27, 2012

"SEGMEN : BLOGLIST JULAI 2012 NASZ"




"Mengapa saya suka terjah dan baca blog Nasz?".


salam...
tetiba ke jawab persoalan kat atas ni kan...
sbb aku terjah blog nih?
hmmm...tgh blogwalking je sbnrnya..
masa tgh boring-boring dok kat opis.. 
(opsss~ kantoi plak, pecah lubang sendiri)
klik2 kt blog Encik Zaharin tup tup sedar tak sedar terus sampai kt blog nih..
begitu lah kisahnya..

then...
baca2 lah skit info mamat nih...
ooo rupa2nya pernah bersekolah di sekolah yang sama.
menarikkan tetiba jumpa orang yg bersekolah di sekolah yg sama.
dalam hati mcm 
" wah mamat ni pun sekolah tu jugak ker.."

sekolah apa? 

yessss... sekolah yg paling tua di Asia Tenggara...
 PENANG FREE SCHOOL

tp aku sekolah kt situ 3 tahun jer..
tp 3 tahun yg best ...
:p

so begitulah cerita-ceriti ttg cmna aku boleh ter'terjah' ke blog ni
and pastu ter'follow' plak..

Adios amigos

~wassalam~

4 comments:

  1. anda di tag dlm entri ini Slow2 sket PPP :P http://paripariputih.blogspot.com/2012/06/slow-down-s.html

    ReplyDelete
  2. Thanx sudi join. saya dah letak link awak di Bloglist Julai 2012. Boleh check ye?

    From,

    Nasz

    MOHD NASER.COM

    ReplyDelete
  3. salam singgah dri segmen sme:)jmput2 la ke blog ye di http://akmaluv90.blogspot.com/2012/06/segmen-bloglist-julai-2012-nasz.html maseh:)

    ReplyDelete
  4. salam. singgah dari segmen yang sama :D

    dah follow sini

    jom ke blog sy :D
    http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/06/segmen-bloglist-julai-2012-nasz.html

    ReplyDelete