alampauh

Sunday, April 8, 2012

Aku KEmbALI...??!

Assalamualaikum...

dah terlalu lama rasanya tak menaip nih..
bukan apa....ntah, macam tak dak mood jer...
yang pasti aku tak dak mood nak mengarang nih sejak ayah kembali kerahmatullah..
AL-Fatihah...
Semoga roh ayah bersama orang2 yang beriman.

So...sepanjang aku membisu nih...
bnyk jugak benda yg terjadi kat aku...
mcm2 ada...bak kata pakcik astro tuh..
eh pakcik tu pun dah meninggal kan?
Al-fatihah buat beliau....

hurm.. ni le benda2 yg jadi kat aku...
foto2 yg sempat di upload je la...
tak sempat nk upload bnyk2 sebab nk tgk ABPBH..
hehehe


Jadi ini lah imej aku skrg ni. Dah lama tak potong rambut pendek ni.
Dulu masa aku potong rambut sependek ni masa dok kat Skudai, Johor.
Komen yang aku dapat, makin nampak muda ...hahhaahaha..
jgn jeles no...



Dua gamabaq kat ataih ni masa pi White Water Rafting ke White River Rafting..ntah la
mana satu yg betoi, asalkan ada 'rafting' sudah la...
kat KKB ( Kuala Kubu Baru )
mmg BEST!! 1st time aku buat menda nih..
takut pun ada gak, ye la, aku nih fobia skit kalau tenggelam dlm air...
pernah ada pengalaman LEMAS lah katakan..


Hah gamabar 'Si Suria" nih apsal tah...brapa kali aku try upload
dok jadi lagu tuh jugak..dah ler suria masuk bengkel 
sebab 'banjir'...
gambar ni pun ala2 'banjir' jugak...

OK! nak tgk ABPBH...

adiosss!!!

c U Again Next TIme..

No comments:

Post a Comment