alampauh

Saturday, June 4, 2011

WeTLaND PUTrajaYA.. X-T.I Penang

Al-Kisahnya;

Ari ni ada mini gathering...jd ker?
ntah ler..dah alang-alang tk mende nk buat
aku join jer ler...

Sebenarnya Che Din dh 2-3 minggu dok
war-warkan kat 'mukabuku'..
Tp almaklumlah kan cuti2 sek nih..
ramai yg balik kg, cuti2 M'sia, kenduri kawin
mcm2 lg program lah kan..
aku?
aku tk de mende..terperosok kat sini jer..
Dari dok layan TV jer...baik kuar amek angin kan?
Che Din sekeluarga...hepi family
aku sampai kat situ kul 10.30 pg...hmmm
ushar punya ushar...tk nampak orang pun..
pusing2 tgk tk nampak gak..
aku salah tempat ker?

Dah ler aku tk pernah sampai wetland nih..
aisey..cmna nih..aku tunggu jr la dlm keta..
aku tunggu dlm setengah jam..
hmm...sorang pun tk nampak batang hidung nih...

aku start keta nk blah..tetiba aku nampak satu keta masuk..
tgk driver dia cm kenai jer....misai dia tuh..hahah
tgk no plat  keta Pxx 1979

betul lah apa aku agak tu..mmg CHE DIN..
ceh organizer lg lambat dr aku..hahaha jgn marah che din..

w/pun satu 'aliran' tp ingat2 lupa..

SIHAT...tgk ler tagline kt beg tuh

ni last sekali sampai...jenuh tunggu

lepas tu baru ler sorang-sorang sampai..
jd ler kan walaupun 6org (campur anak che din 8 org ler..)
dapat gk ler aku jumpa member2 lama nih..
ada yg lepas sekolah tk pernah jumpa dah..
ada yg baru hari ni aku jumpa..
hehhe cm wife che din tuh...
tak perasan pun masa kat sek dulu...
maklum ler aku nih low profil skit...
'outsider' plak tuh...
ye la kan...TI tu satu batch brapa ratus org..
budak2 kelas JENTERA pun ada yg aku tk kenai..
hehhehe...
Dah tua2 ni kembali mengeratkan silaturrahim apa salahnya kan..

bapa mithali che din nih..

xtvt chit-chat


si cilik 


acara wajib....gambar ramai2
SO...aku suka bab2 jumpa member lama nih..
macam2 cerita ada kan..
ye la kekadang kita tk sangka tgk kejayaan sahabat2 kita..
masa sekolah dulu mana kita tau kan apa akan jd pd masa depan
aku tumpang gembira...

Jadi kalau ada apa2 lg xtvt  jgn lupa jemput ye..
kalau ada rezeki kita jumpa lagi...


"Kami di Sekolah Teknik
Rasa Bangga Nama Teknik
Menuntut Ilmu Sedia Bertugas
Pada Watanku Syabas
Kami Seterus Berbakti
Bercita Harapan Tinggi
Masa ke Masa
Makin Teguh Jati
Sekolah Teknik Kami"



            

2 comments:

  1. apersal takde citer pasal jiran nieh?? heheheh

    ReplyDelete
  2. ooo nk glamor kah?? patut ler ari ni mai keja 'berkilau2' jer..

    ReplyDelete