alampauh

Saturday, June 11, 2011

stress test??!!!

Al-KISahnya:

huhuhu..
KEJA..KEJA..KEJA

MMg  tak pernah nak abih2..
kat meja aku tuh fail dah bertimbun2..
bila nk siap nih??!!

ari ni ada lagik keja 'tambahan'..
nk buat cmna kan..
dah nama pun keja..
kena buat jugak ler...

tapi dah tak menang tangan dah...
mai keja awai?
dah buat dah...
balik keja lambat?
pun dah buat...

tapi mmg tak mcm nk abih...
ada jer benda yg nk kena buat...
tensen..?? skit jer ler kot..
kiranya tahap mengawal tekanan keja
aku nih tinggi gak ler kan...
workplace stress, work conflict

bukan apa...kena ler pandai hiburkan hati sendiri..
selamat ler kat tempat keja aku
ada 'macam-macam' jenis orang kan...
leh ler menghiburkan hati...muhahahaha

ye la kan nasib baik dpt opismate yg agak2
sekepala...kalau tak mmg tahap ke'stress'an
lagi2 mencanak lah...

ingat hari ni nk tgk pertandingan 'bintang Bxx'
tp rasa cm tk de mood dah...
penat otak dah..

So aku chow je la...
Sebab?
adik aku kata dia bawa balik 
LAKSA PENANG
homemade tuh...
memang sesuatu yg dpt menghilangkan stress aku..yeah!
berkobar2 nafsu makan aku..

TQ family kat kampung
kerana ingat kat aku disini..
kenyang malam ni makan laksa..
burppp..bye bye stress

:)


2 comments:

  1. Aznan, bersama kita tempuhi susah dan senang di MPI :P

    ReplyDelete
  2. Aaammmaagggaadddd zaril y ur ayat so like buku cinta ni!!!

    ReplyDelete