alampauh

Tuesday, May 24, 2011

WHat HaPPeN To MY JEans??! ...aRE THEy shRINK?

A-lkiSaahNYaaa:



2-3 hari lepas aku try la kan...
koleksi jeans yg aku ada..
ya la kan..jarang2 pakai..
asyik dok pakai jeans yg sama jer..
dah tabiat cm tu..kalau suka, asyik
pakai yang tu jer...lepas basuh pakai...

Tetiba ja kan...
rasa cm nak try suar jean yglain plak..
ALAMAK!!!..
apa kes nih?
banyak dh tk berapa nk muat..
masih muat ye..
cuma tak  berapa muat jer....

Aku pi dapur check jenama sabun basuh apa
yg aku guna untuk basuh baju...
HUH..
mmg tak boleh disyorkan kpd
org lain...
tak pasai2 kan
semua baju aku basuh jadi kecik...

HAHAHA..
saja jer tuh...takkan salah sabun
pulak kan..
tapi memang la...
alamak mmg semua dah sendat...

Macam mana ni?
Macam mana ni?

Ye la..
Dulu sblm mai KL ni..
berat ngam2 jer 60kg..

SEkaRAng??!!
.
.
.
.
.
.
HuH sekarang nih
aku baru jer timbang isnin lepas..
nak tau brapa
67kg dowh

Jadi dh tau ler kan apa puncanya tetiba semua
suar jeans aku tu 'MENYUSUT'
bukannya salah sabun ke apa ka..

Tapi salah MAKCIK SBLH aku tu!!

hahahaha...jangan marah ye
PUAN LAILI
saja jer melawak..
mmg salah diri sendiri lah kan
ye la kan...
kat umah melantak..kat opis lagi ler..
asyik ngunyah Je molot nih..
tup tup
badan dah naik meletop cm nih..

NAMPAK GAYANYA KENA DIET LAH...
DIET???
BOLEH KER?

TEPUK DADA TANYA SELERA...
SELERA?
hmmm... kalau tanya selera paham2 jer la
wink!
 ;)

1 comment: