alampauh

Sunday, May 22, 2011

Mentor oh mentor..!!

alkisahnya...


tetiba nk jadi wartawan hiburan kan...!!
Hehe...ni ler rancangan yg aku tgk tiap2 ujung minggu..
nk layan AF? dah brapa tahun aku tak layan AF ni..
Mentor ni pun tk ler tgk selalu..kalau sempat jer..

sedar tak sedar minggu depan dah final..
result malam tadi?
buat pertama kalinya Salma kalah..
sepatutnya kalau dah kalah
memang tak leh dah masuk final kan..

cantikkan? si erra tuh..
tetiba ada kejutan cam AF plak!
ikot format mentor 2 protege je masuk final..
musim nih 3 org plak..
rasanya sebab depa kesian kat Salma kot..
ye la kan selalu memang..
mlm ni plak kalah..

Tapi patut kah?
takkan kerana nak selamatkan Salma
kena tukar format?
adil ker untuk yg lain?
korang pikir lah sendiri..
lagipun ini semua dunia hiburan kan..

kita tengok je la kan..

No comments:

Post a Comment