alampauh

Tuesday, February 8, 2011

Tersampok 'hantu' BLOG la plak...

ALKISAH:
Hmm...tetiba jer jadi rajin plak nak ber'blog' nih. Padahal sejak mula-mula buat blog pada tahun 2009 brapa kerat sangat ler 'entry' yg aku dok posting...hehehehe 2 je kot...
Ntah tersampok hantu mana ntah..aku ni bukannya rajin sgt pun nk mengarang nih...ye la kan sejak meninggalkan zaman sekolah dah berpuluh tahun lamanya...ayat pun dah tunggang langgang...kalau kak aku baca blog aku ni mesti dia geleng kepala.maklumlah cikgu Bahasa Melayu...errr..skrg nih guna 'Bahasa Melayu' ke 'Bahasa Malaysia' ek?? kementerian pelajaran pun satu gelong.....buat pening kepala org jer..
Hari nih cm besa ler..men badminton..fuhh..apa lagi...segala skill cuba dikeluarkan...silang sana silang sini, bak kata org tua2 dah mcm kera kena belacan..hahaahahaha.. tak kisah la kan janji enjoy..had fun..release tension beb...lantak ler apa org nak kata. hari nih main pun tak ramai, 6 orang je. Nk dijadikan cerita, ada sorang hamba Allah ni (WAK..bukan nama sebenar..) dah last game, tetiba jer masa nk amek servis ntah mcm mana jatuh dan ada bunyik 'POP'..
ALAMAK!!!!...ngeri jer aku dengar...terus ngilu n seram jer aku rasa...tetiba ter'flashback' masa aku terkehel lutut gara-gara buat aksi LIN DAN dan tak sedar lantai basah dan berminyak...apalagi lutut twist...dan berbulan aku tak leh men badminton..dan mlm ni ada lagi yg kena..aduh...maap ler aku tak dpt nk nolong..ngeri...dlm aku dok pusing2...dan member2 lain dok tolong WAK...terdengar bunyi 'POP' yg kuat sekali lagi...arghhh bertambah ngeri..then terdengar WAK kata "Dah masuk balik dah"
Fuhh lega aku dgr....syukur....lepas tuh terus stop main...harap2 berhati2 lah semasa bersukan ekk....dan permainan badminton pun BERSAMBUNG pd hari rabu nih... :P

(alamak dh pukul 1.30pg..baju blum bergosok...ARGHHHH!!...)

@nan

No comments:

Post a Comment