alampauh

Saturday, February 26, 2011

PD oh PD

AlkISAhnYa...
Minggu lepas, my bro, his friend n me went to BNM PD resort.
Ni kali kedua aku pi resort n
ih. Sj nak makan angin. Jgn sampai perut masuk angin sudah. Yela, minggu
lepas punya cerita kan, tapi tak de masa nk post entry nih..(hehhehehe...alasan semata2..ckp je la maleh, kan senang).
Mula2 ingat nk pi satu kerata jer, alih2 dia kena sekolah ganti la plak. So, terpaksa la aku drive sendiri. Selamat ler ada
GARMIN kan. Aku nih bukannya apa, cuma buta jalan jer.
Payah bebenor nk inat jalan nih. Ntah kena penyakit apa ntah.setakat sekali 2 pi tuh mmg aku kompem tk ingat jalan dia. Jadi ni ler beberapa pic yg dap
at dirakamkan....org kata 'pictures can tell 1000 stories'. so tengok gambar je la no....hahahaha..sebenarnya malas dah nk mencoret....

"gambar ni saja jer nak try keupayaaan Hp baru...hehehe...ok tak? bulan oh bulan..."


















"ni la pemandangan resort pd wakt tgh malam..."












"ni plak waktu siang..hehehe mestila kan...klau dh cerah cm ni...mesti la siang...."













"tunggu burger slps balik dr makan malam...burger nampak sedap tp tak de sos cili...ada sos lada hitam jer..potong stim betoi"













"pantai belakang resort bnm..."














"pantai PD...semput budak2 nk lari pi men laut....."













"Muzium tentera darat, ingat lg masa sek rendah, cikgu tanya jer, mesti nk jd askar...tu la bakal2 perajurit negara tgh kawad..tabik!!..."











TRIVIA:










adios....

No comments:

Post a Comment