alampauh

Friday, February 11, 2011

The "HUNT" continue....




ALKISAHNYA :
Hari selasa lepas dah sambung survey..
Sblm ni suvey kt Penang masa balik kg.
Dan hari ini 'pemburuan' bersambung.
hmm...korang mesti tertanya2 apa yg diburu?
Tp makcik sebelah aku kt tmpt keja mmg dah tau dah..
hari-hari dok surf internet dok belek menda tuh...
hehehehe...nak buat camna kan..
dah kaki 'racun' ramai (termasuklah makcik sblh tuh)..
di pendekkan cerita..


inilah mendanya yg aku dok buru..
besa la kan...teringin gak nk guna 'free wifi'..
(alasan semata-mata)
tpon lama ni tk de..jeles plak tgk org len teruja
klau tempat tuh ada 'wifi'..
dan mmg ramai yg dok 'racun' suruh beli...
bak kata depa "reward yourself, bila lagi..."

Dan ptg tadi lepas keja apa lagi..
pemburuan bermula...dan inilah tempat tujuan..
hahhaa..memusing gak aku cari temapt nih..
dok je sini dah lama, haram tak penah jejak kaki lg kat low yat nih..
ari ni baru 1st time..

Alih-alih bila sampai low yat..
benda lain plak yg aku dok ushar..
yg nih pon dah dok peram lama dah nih..
teringin jer...jadi apa lagik...
dah alang2 mai sini survey sekali la ghega dia..hmm
masih mampu milik kot...
(kena check akaun dulu ..hehehehe)
memusing2 jugak le aku kt low yat tuh..jap pi tgk phone..jap pi tgk cam..

Ni pun dok idam lama dah..


ish...yg mana satu yg nk tangkap dulu nih...
phone ke cam... cam ke phone...
jiwa ku kacau-bilau..huhuhu

Kita tungguu dan lihat lah ye...


P/s : Inilah makcik sebelah aku..tgk cmna aku jg jiran..penuh meja dia ngan makanan...kira jiran yg baik la aku nih...hehehehe...
gembira kan dia, senyum sambil ....ngap..ngap...ngap..
atas meja kiri kanan ada supply...





1 comment:

  1. Oihhhh kutok aku kuat makan...saja jer tolak makanan tuh kat meja aku kan kan kan

    ReplyDelete